Tècnic/a tresoreria

Personaltalent Almazora

El nostre client, empresa amb centre de treball a Almassora (Castelló), pertany al sector industrial i compta amb una trajectòria de més de 70 anys.

La seva gestió econòmica sanejada, li permet garantir estabilitat laboral, capacitat de creixement i una aposta ferma per la innovació i el desenvolupament del seu equip.

La persona seleccionada, dependrà de direcció financera i formarà part de l'equip de treball d'administració i finances. Aquest lloc és clau per optimitzar els processos de pagament i cobrament, així com el compliment de les obligacions fiscals establertes, recolzant-se en assessoria externa.

Funcions

  1. Organització i execució de pagaments: Serà responsable de gestionar i executar els pagaments a proveïdors, creditors i nòmines, així com les obligacions tributàries de l'empresa. Haurà de revisar les factures i assegurar que aquestes estiguin degudament autoritzades abans de procedir amb els pagaments.
  2. Preparació de remeses bancàries i transferències: Haurà de preparar de forma precisa les remeses necessàries per optimitzar el flux de caixa i complir amb els terminis establerts.
  3. Supervisió i control de cobraments: Té la responsabilitat de supervisar i garantir que l' empresa cobri en els terminis establerts les factures emeses a clients. Això inclou el seguiment de terminis, així com el contacte amb representants comercials o clients per gestionar cobraments pendents.
  4. Control de conciliacions bancàries: Haurà de realitzar el control de les conciliacions bancàries, revisant cobraments i pagaments, detectant errors, identificant pagaments pendents i càrrecs indeguts.
  5. Realització i pagament de declaracions d' impostos: Aquest lloc implica la responsabilitat de dur a terme la presentació i pagament de totes les declaracions fiscals, com ara IVA, retencions, societats i impostos indirectes. Aquest procés es realitzarà en col·laboració amb l'assessoria fiscal externa per aclarir qualsevol dubte que pugui sorgir o per revisar declaracions complexes (model 200 - 220).

S'ofereix

  • Lloc estable i desenvolupament professional en empresa consolidada en el seu sector.
  • Horari flexible de 8.00 a 17.00 o de 7.30 a 16.30 de dilluns a divendres (amb descans per dinar i per dinar)
  • Horari especial estiu: 2 mesos jornada intensiva de 7.00 a 15.00.
  • Disposa d'activitats complementàries per afavorir el benestar personal.
  • Salari fix + bonus anual.

Requisits

• Experiència: Es requereix un mínim de 3 anys d'experiència en funcions similars dins de l'àmbit de la Tresoreria, Administració i Finances.

• Formació Acadèmica: Es requereix formació universitària en Grau d'administració d'empreses, finances o àrees relacionades.

• Coneixements: Domini d'eines informàtiques relacionades amb la gestió financera i comptable. Imprescindible haver utilitzat SAP. Es valorarà de forma positiva bon nivell d' anglès per utilitzar-lo en comunicacions via email.