El nostre client, empresa amb centre de treball a Almassora (Castelló), pertany al sector industrial i compta amb una trajectòria de més de 70 anys.
La seva gestió econòmica sanejada, li permet garantir estabilitat laboral, capacitat de creixement i una aposta ferma per la innovació i el desenvolupament del seu equip.
La persona seleccionada, dependrà de direcció financera i formarà part de l'equip de treball d'administració i finances. Aquest lloc és clau per optimitzar els processos de pagament i cobrament, aixà com el compliment de les obligacions fiscals establertes, recolzant-se en assessoria externa.
Funcions
- Organització i execució de pagaments: Serà responsable de gestionar i executar els pagaments a proveïdors, creditors i nòmines, aixà com les obligacions tributà ries de l'empresa. Haurà de revisar les factures i assegurar que aquestes estiguin degudament autoritzades abans de procedir amb els pagaments.
- Preparació de remeses bancà ries i transferències: Haurà de preparar de forma precisa les remeses necessà ries per optimitzar el flux de caixa i complir amb els terminis establerts.
- Supervisió i control de cobraments: Té la responsabilitat de supervisar i garantir que l' empresa cobri en els terminis establerts les factures emeses a clients. Això inclou el seguiment de terminis, aixà com el contacte amb representants comercials o clients per gestionar cobraments pendents.
- Control de conciliacions bancà ries: Haurà de realitzar el control de les conciliacions bancà ries, revisant cobraments i pagaments, detectant errors, identificant pagaments pendents i cà rrecs indeguts.
- Realització i pagament de declaracions d' impostos: Aquest lloc implica la responsabilitat de dur a terme la presentació i pagament de totes les declaracions fiscals, com ara IVA, retencions, societats i impostos indirectes. Aquest procés es realitzarà en col·laboració amb l'assessoria fiscal externa per aclarir qualsevol dubte que pugui sorgir o per revisar declaracions complexes (model 200 - 220).
S'ofereix
- Lloc estable i desenvolupament professional en empresa consolidada en el seu sector.
- Horari flexible de 8.00 a 17.00 o de 7.30 a 16.30 de dilluns a divendres (amb descans per dinar i per dinar)
- Horari especial estiu: 2 mesos jornada intensiva de 7.00 a 15.00.
- Disposa d'activitats complementà ries per afavorir el benestar personal.
- Salari fix + bonus anual.
Requisits
• Experiència: Es requereix un mÃnim de 3 anys d'experiència en funcions similars dins de l'à mbit de la Tresoreria, Administració i Finances.
• Formació Acadèmica: Es requereix formació università ria en Grau d'administració d'empreses, finances o à rees relacionades.
• Coneixements: Domini d'eines informà tiques relacionades amb la gestió financera i comptable. Imprescindible haver utilitzat SAP. Es valorarà de forma positiva bon nivell d' anglès per utilitzar-lo en comunicacions via email.