El nostre client, servei oficial de vehicles industrials, requereix Assessor/a Servei al Client per a les seues instal·lacions a Alqueries (Castelló). Actualment es troba en fase d'expansió i amplia el seu equip.
La persona seleccionada formarà part d'un equip de 3 assessors de servei. Aquest rol, fonamental dins de l'organització, clau per garantir la satisfacció del client i el correcte funcionament de les operacions.
Funcions
- Recepció de Clients: Donar la benvinguda als clients que es presenten al taller, generant un ambient amable i professional des del primer contacte.
- Registre de Comentaris i Ordres de Treball: Escoltar activament les inquietuds dels clients assegurant que es comprenguin correctament les necessitats i problemes reportats.
- Anà lisi Prèvia de Causes: Realitzar un diagnòstic inicial dels problemes plantejats pels clients, permetent una millor comprensió de la situació abans de la programació de les reparacions.
- Coordinació de Cites: Concertar cites amb el director del taller, assegurant que els temps d'atenció siguin eficients i satisfactoris tant per als clients com per a l'equip tècnic.
- Confecció de Pressupostos: Elaborar pressupostos detallats per als treballs a realitzar garantint que els clients estiguin informats sobre els costos.
- Administració de Reclamacions: Gestionar tasques relacionades amb garanties, contractes de manteniment i altres assumptes administratius necessaris per al correcte funcionament del taller.
- Coordinació de Sinistres: Establir connexió amb pèrits i companyies d'assegurances per gestionar incidents relacionats amb els vehicles que ingressen al taller, assegurant que els processos siguin eficients.
- Coordinació d'Assistència en Carretera: Brindar suport en la gestió d'assistència a vehicles en carretera, coordinant amb l'equip necessari perquè siguin ateses de manera oportuna.
S'ofereix
- Oportunitat de Creixement: Possibilitats de desenvolupament i formació contÃnua dins de l' empresa en creixement.
- Formació relacionada amb el lloc
- Formaràs part d'un equip compromès i dinà mic.
- Horari de dilluns a divendres. Es tornen cada setmana: *De 7.00 a 13.30 amb 30min descans/dinar i de 15.30 a 17.30. *De 8.30 a 13.30 amb 30 min descans/dinar i de 15.30 a 19.00.
Requisits
- Experiència: MÃnim 2 anys en lloc similar dins del sector d'automoció, preferiblement en l'à rea de servei al client.
- Formació Acadèmica: Es valorarà formació tècnica en mecà nica de vehicles, recanvis o à rees afins relacionades amb l'automoció.
- Habilitats Tècniques: Coneixement de mecà nica i funcionament de vehicles industrials, la qual cosa li permetrà comprendre millor les problemà tiques plantejades pels clients i oferir un millor servei.
- Competències Personals: Habilitats de comunicació efectiva, capacitat per resoldre problemes i un enfocament orientat al client. Es requereix una gran capacitat per gestionar múltiples tasques simultà niament.
- Informà tica: Domini d'eines informà tiques bà siques, aixà com programari especÃfic de gestió de tallers que permeti el seguiment d'ordres de treball i gestió administrativa.