Assessor/a Servei al client

Personaltalent Alquerías del Niño Perdido

El nostre client, servei oficial de vehicles industrials, requereix Assessor/a Servei al Client per a les seues instal·lacions a Alqueries (Castelló). Actualment es troba en fase d'expansió i amplia el seu equip.

La persona seleccionada formarà part d'un equip de 3 assessors de servei. Aquest rol, fonamental dins de l'organització, clau per garantir la satisfacció del client i el correcte funcionament de les operacions.

Funcions

- Recepció de Clients: Donar la benvinguda als clients que es presenten al taller, generant un ambient amable i professional des del primer contacte.

- Registre de Comentaris i Ordres de Treball: Escoltar activament les inquietuds dels clients assegurant que es comprenguin correctament les necessitats i problemes reportats.

- Anàlisi Prèvia de Causes: Realitzar un diagnòstic inicial dels problemes plantejats pels clients, permetent una millor comprensió de la situació abans de la programació de les reparacions.

- Coordinació de Cites: Concertar cites amb el director del taller, assegurant que els temps d'atenció siguin eficients i satisfactoris tant per als clients com per a l'equip tècnic.

- Confecció de Pressupostos: Elaborar pressupostos detallats per als treballs a realitzar garantint que els clients estiguin informats sobre els costos.

- Administració de Reclamacions: Gestionar tasques relacionades amb garanties, contractes de manteniment i altres assumptes administratius necessaris per al correcte funcionament del taller.

- Coordinació de Sinistres: Establir connexió amb pèrits i companyies d'assegurances per gestionar incidents relacionats amb els vehicles que ingressen al taller, assegurant que els processos siguin eficients.

- Coordinació d'Assistència en Carretera: Brindar suport en la gestió d'assistència a vehicles en carretera, coordinant amb l'equip necessari perquè siguin ateses de manera oportuna.

S'ofereix

- Oportunitat de Creixement: Possibilitats de desenvolupament i formació contínua dins de l' empresa en creixement.

- Formació relacionada amb el lloc

- Formaràs part d'un equip compromès i dinàmic.

- Horari de dilluns a divendres. Es tornen cada setmana: *De 7.00 a 13.30 amb 30min descans/dinar i de 15.30 a 17.30. *De 8.30 a 13.30 amb 30 min descans/dinar i de 15.30 a 19.00.

Requisits

- Experiència: Mínim 2 anys en lloc similar dins del sector d'automoció, preferiblement en l'àrea de servei al client.

- Formació Acadèmica: Es valorarà formació tècnica en mecànica de vehicles, recanvis o àrees afins relacionades amb l'automoció.

- Habilitats Tècniques: Coneixement de mecànica i funcionament de vehicles industrials, la qual cosa li permetrà comprendre millor les problemàtiques plantejades pels clients i oferir un millor servei.

- Competències Personals: Habilitats de comunicació efectiva, capacitat per resoldre problemes i un enfocament orientat al client. Es requereix una gran capacitat per gestionar múltiples tasques simultàniament.

- Informàtica: Domini d'eines informàtiques bàsiques, així com programari específic de gestió de tallers que permeti el seguiment d'ordres de treball i gestió administrativa.