Funcions
- Realitzar les etiquetes conforme a les especificacions del clients i requisits legals per a la confecció de les comandes.
- Comprovar la correcta programació dels parà metres del calibrador en coordinació amb la programadora de calibrador, el cap de torn de cÃtrics i el tècnic de qualitat per assegurar les exigències del client i producció.
- Supervisar i comprovar que s'executen tots els controls de qualitat durant el procés productiu amb la finalitat d'assegurar que es compleixen tots els criteris especÃfics de client i qualitat.
- Supervisar i comprovar que la fruita durant tot el procés productiu compleix amb els tractaments legals i especÃfics de cada varietat/client per realitzar les ordres de comanda.
- Realitzar les tasques d'administració per portar un control de tota la documentació per tal de poder consultar-la i accedir-hi quan es requereixi.
- Controlar el compliment dels procediments i instruccions continguts en el Sistema de Qualitat i APPCC.
- Desenvolupar i estandarditzar el funcionament del mètode Lean en les seccions en les quals estigui en marxa per assegurar la seva utilitat i ús d' acord amb els processos i procediments de treball.
- Executar i verificar les accions especificades en els requeriments legislatius per mantenir la seguretat alimentà ria i la seva zona de treball neta i ordenada.
- Proporcionar suport a les diferents à rees i seccions vinculades al magatzem en els moments de disminució de la producció.
Requisits
Formació:
- Es valorarà Enginyeria Tècnic AgrÃcola o Enginyeria Agrònom o Grau similar.
- Es valorarà coneixement del sistema APPCC, normes BRC-IFS, ISO 14001 Gestió ambiental.
- Carnet de fitosanitari.
- Coneixement del procés global de producció.
- Estar en possessió de Carnet d'Aliments.
Competències transversals:
- Orientació a l'assoliment
- Orientació al client intern i extern
- Flexibilitat i gestió/adaptabilitat del canvi
- CompromÃs amb l'organització i l'entorn
Experiència: Experiència mÃnima de 18 mesos en el departament de qualitat en el sector.
Competències especÃfiques:
- Treball en equip i cooperació
- Comunicació i transparència
- Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Planificació i organització