En Nayar Systems busquem a un/a assistent tècnic de postvenda que forme part del nostre equip d'àrea tècnica en el departament d'enginyeria amb l'objectiu de donar suport no sols a nivell nacional sinó també en el mercat portugués.
El nostre candidat/a haurà de ser resolutiu/a, reactiu/a enfront d'incidències, autònom/a, amb destacades habilitats de comunicació i capaç de treballar en equip.
Funcions
Suport àrea tècnica
- Atenció al xat de l'APP de clients.
- Suport com a membres tècnics en moments de saturació de centraleta.
- Suport en gestions TA i GSM.
- Suport en modificacions i gestions de Managers de productes (Advertisim, 72h, n4m smart control...).
- Creació de reclamacions i avaries en cas de ser necessari.
- Altes de grups i usuaris en SSO (per a plataformes i APP).
- Altes de servei Echotest.
Suport àrea comercial
- Reprogramació de parcs (per a Echotest o per a modificar números d'emergència).
- Revisió i informes de parcs.
- Comunicacions d'aspecte tècnic a clients.
Suport tasques administratiu-tècniques en àrea customer service:
- Altes i baixes de línies de clients.
- Coneixement de Comandes/Annexes/Productes.
- Atenció de disparitats en eina support.
Requisits
- Formació mínima: Formació professional en informàtica o telecomunicacions.
- Portugués avançat.
- Experiència en atenció al client.
- Valorable Anglés.
- Valorable experiència prèvia en el sector de l'ascensor.