Cap d'administració

Intercoop Consultoría Província de Castelló

Inscripcions tancades

Intercoop Consultoria inicia procés de selecció per a un lloc de CAP D'ADMINISTRACIÓ en empresa del sector agroalimentari, dedicada a la comercialització i producció de fruita, situada a la província de Castelló.

Funcions

  • Garantir la consecució d'objectius de producció.
  • Definir el pla de producció.
  • Coordinar els equips de treball.
  • Coordinar i motivar al personal de la planta de producció, per a assegurar el compliment del procés, així com el treball en cadascuna de les seccions que intervenen.

S'ofereix

  • Incorporació empresa estable i en creixement.
  • Salari a convindre.
  • Contracte indefinit.
  • Jornada completa.
  • Pla de desenvolupament per a accés al lloc de responsable.

Requisits

  • Grau / llicenciatura en administració i direcció d'empreses o econòmiques.
  • Domini del paquet Office i coneixements avançats en analítica Excel.
  • Coneixements sobre comptabilitat, gestió d'impostos i laboral.
  • Valorable experiència prèvia com a responsable administratiu financer.
  • Valorable experiència en el sector agroalimentari.

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.