Intercoop Consultoria inicia procés de selecció per a un lloc de PERSONAL D'ADMINISTRACIÓ en empresa del sector agroalimentari, dedicada a la comercialització i producció de fruita, situada a la província de Castelló.
Funcions
- Comptabilitat i control administratiu: Tancaments comptables, presentació i pagament de models. Revisió i presentació d'impostos.
- Atenció a clients.
- Anàlisi costos, gestió cobraments i pagaments.
- Preparació d'informes.
- Gestió segurs.
- Suport en la prevenció de riscos laborals.
- Promoure la millora contínua elaborant i proposant polítiques, normes i procediments d'administració i control per al registre de la informació comptable.
S'ofereix
- Incorporació empresa estable i en creixement.
- Salari a convindre.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa.
Requisits
- Grau en Economia, Administració i Direcció d'Empreses (ADE) o relacionats.
- Residència pròxima a la localitat de l'empresa i vehicle propi.
- Experiència en el sector i en les funcions descrites.
- Coneixements de TIC (tractament de textos i mecanografia). Maneig de l'Office.