Administratiu/va

Intercoop Consultoría Província de Castelló

Inscripcions tancades

Intercoop Consultoria inicia procés de selecció per a un lloc de PERSONAL D'ADMINISTRACIÓ en empresa del sector agroalimentari, dedicada a la comercialització i producció de fruita, situada a la província de Castelló.

Funcions

  • Comptabilitat i control administratiu: Tancaments comptables, presentació i pagament de models. Revisió i presentació d'impostos.
  • Atenció a clients.
  • Anàlisi costos, gestió cobraments i pagaments.
  • Preparació d'informes.
  • Gestió segurs.
  • Suport en la prevenció de riscos laborals.
  • Promoure la millora contínua elaborant i proposant polítiques, normes i procediments d'administració i control per al registre de la informació comptable.

S'ofereix

  • Incorporació empresa estable i en creixement.
  • Salari a convindre.
  • Contracte indefinit.
  • Jornada completa.

Requisits

  • Grau en Economia, Administració i Direcció d'Empreses (ADE) o relacionats.
  • Residència pròxima a la localitat de l'empresa i vehicle propi.
  • Experiència en el sector i en les funcions descrites.
  • Coneixements de TIC (tractament de textos i mecanografia). Maneig de l'Office.

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.