En l'actualitat ens trobem immersos en un ambiciós projecte d'expansió i creixement, en el qual necessitem continuar sumant talent a l'equip de Finances i comptabilitat mitjançant la incorporació d'un/a Administratiu/va.
Descripció
Proveïm solucions de mobilitat en dènou sucursals distribuïdes a Espanya, Portugal i Grècia, però no hi ha qui ens pare i per això ens trobem immersos en un ambiciós procés de creixement.
Comptem amb més de 20 anys d'experiència en el sector i tenim una missió clara: volem reinventar l'experiència del lloguer de vehicles i oferir solucions que s'adapten a les necessitats de mobilitat dels nostres clients.
Funcions
- Comunicació interna i externa per a la resolució d'incidències
- Classificació, seguiment i arxiu de documentació
- Registre de transaccions
- Gestió de cobraments i factures
- Suport a la resta d'àrees en altres tasques administratives.
S'ofereix
- Gaudir de flexibilitat horària i teletreball parcial.
- Jornada intensiva els mesos de juliol i agost.
- Formar part d'un equip de més de 300 professionals, units per a aconseguir un objectiu: convertir-nos en el referent d'innovació en el nostre sector i ésser el motor del canvi.
- Unir-te a un equip dinàmic en un ambient excel·lent.
- Tindre un salari concorde al teu nivell d'experiència a cada moment de la teua carrera professional.
- Integrar-te en un projecte ambiciós dins d'una empresa sòlida que aposta per la millora contínua.
- Tindre possibilitats de desenvolupament que et permetran continuar aprenent i creixent com a professional.
- Tindre l'opció d'estalviar en les teues despeses de salut, guarderia, menjar, transport i formació, unint-te al nostre pla de retribució flexible.
- Tarifes especials i dies de lloguer gratuïts.
Requisits
- Una persona resolutiva, organitzada i amb iniciativa.
- Amb experiència prèvia en lloc similar.
- Amb nivell d'anglés mínim B2 i nivell mig-alt d'Excel.
- Amb actitud positiva, capacitat de treball en equip i disposada a continuar creixent amb nosaltres.