T'entusiasma la idea de liderar equips per generar resultats en un entorn col·laboratiu i omnicanal, on cada dia et suposa reptes diferents?
Únete com Team Manager a la nostra botiga de Castelló, on podràs oferir experiències excepcionals als nostres clients ajudant-los al fet que les seues llars siguen el millor lloc per a viure.
Funcions
1. Liderar el teu equip per aconseguir els millors resultats. Seràs la persona que desenvolupi el talent de cada membre del teu Equip, posant en valor i potenciant la contribució de cadascun d'ells, establint plans de desenvolupament i successió efectius.
2n. Impulsar l'Estratègia Global de la Companyia per aconseguir el mà xim resultat. Coneixeràs i aplicaràs l'estratègia comercial de cada secció (a Leroy Merlin l'anomenem Mercat), assegurant que estigui alineada amb el nostre model d'empresa i adaptada a les necessitats locals.
3r. Fomentar el Creixement del Negoci. Lideraràs el teu equip comercial, treballant colze amb colze amb les altres seccions i equips del teu sector (a Leroy Merlin els anomenem Móns), per augmentar les vendes a tots els canals, implementant les col·leccions i estratègies definides per l'empresa, sempre acompanyat pel teu manager. Això implica des de la gestió eficient de l' estoc a l' execució de plans d' acció i assegurar la disponibilitat de productes.
4t. Prioritzar la Satisfacció del Client: Seràs responsable d'assegurar que l'experiència dels nostres clients, a través de la venda de solucions integrals, sigui la millor perquè li fidelitzem i vulgui repetir.
S'ofereix
Com a col·laborador/a de Leroy Merlin Espanya tens a la teva disposició més de 70 beneficis i/o avantatges classificats en 6 categories, pensats per brindar-te la millor experiència per ser part d'aquest gran equip.
Et beneficiarà s a més de la PolÃtica de Compensació Flexible i de Beneficis oferts per Leroy Merlin, com són la possibilitat de convertir-te en accionista de la companyia, Assegurança de Salut, ajudes en guarderia, xecs restaurant i diversos descomptes amb grans col·laboradors comercials, entre d'altres.
Comptaràs amb una retribució fixa a més de la participació en els resultats i beneficis.
Desarróllate!
¡Fórmate y desarróllate en una empresa multinacional! Trobaràs un gran ambient de treball i disposaràs d'autonomia per decidir i actuar, podent participar en la presa de decisions i en projectes transversals.
El lloc per a todxs
La Gestió de la Diversitat és un eix fonamental en la nostra filosofia d' empresa. És per això que està inclosa en el Xà rter de Diversitat, un codi de compromÃs promogut per la Fundació per a la Diversitat i recolzat pel Ministeri de Sanitat, PolÃtica Social i Igualtat. Amb això, ens reafirmem en el nostre compromÃs amb el respecte al dret de la inclusió de totes les persones i reconeixem els beneficis que ens brinden la diversitat cultural, demogrà fica i social.
Requisits
- Experiència prèvia en la gestió d'equips comercials i vendes en entorn omnicanal, perquè des del primer dia el teu equip se senti part del propòsit i dels resultats, ajudant-los a treure el millor de cadascú.
- Coneixement del mercat local i les particularitats de la zona on vas a treballar que et permeti la presa de decisions de valor i efectives.