Auxiliar administratiu/va

Adecco Castellón de la Plana

Una reconeguda empresa ubicada a Castelló de la Plana està en cerca d'un/a auxiliar administratiu/va per a incorporar-se de manera presencial al seu equip. Si t'apassiona el/la gestió administratiu/va, comptes amb habilitats organitzatives i desitges formar part d'un entorn professional dinàmic, aquesta és la teva oportunitat.

Funcions

- Realitzar tasques relacionades amb la comptabilitat, facturació i gestió administratiu/va.

- Supervisar la fiscalitat i les obligacions tributàries de l'empresa, garantint el compliment de les normatives vigents.

- Gestionar cobraments i pagaments, assegurant un flux adequat de les operacions financeres.

- Dur a terme quadros i seguiment bancari, mantenint un control rigorós de les transaccions.

- Donar suport en l'elaboració d'informes comptables i financers per a la presa de decisions estratègiques.

- Organitzar i mantenir actualitzada la documentació administrativa i financera.

- Coordinar amb altres departaments per garantir el compliment dels procediments interns.

- Gestionar l'arxiu físic/a i digital de documents, assegurant la seva accessibilitat i conservació.

- Atendre consultes internes i externes relacionades amb temes administratius/es i financers.

- Donar suport en la planificació i execució de tasques administratives generals.

S'ofereix

- Incorporació a una empresa amb trajectòria en el mercat i un entorn professional enriquidor.

- Desenvolupament d'habilitats i coneixements en un equip col·laboratiu i dinàmic.

- Oportunitat de creixement professional, amb possibilitat d'assumir majors responsabilitats.

- Condicions laborals competitives i estabilitat en el lloc.

- Horari presencial que afavoreix la integració en l'equip i l'aprenentatge continu.

- Aquesta posició és ideal per a persones apassionades per l'àmbit administratiu/a-financer, que gaudeixin de treballar en equip i que busquin contribuir a l'èxit d'una organització compromesa amb l'excel·lència.

Requisits

- Formació en administració, comptabilitat o àrees afins.

- Experiència prèvia en rols similars, preferiblement en l'àmbit administratiu/a-financer.

- Coneixements avançats en eines ofimàtiques, especialment Excel i programes de gestió administratiu/va.

- Familiaritat amb normatives fiscals i tributàries.

- Capacitat per treballar de manera organitzada, amb atenció al detall i sota terminis establerts.

- Habilitats comunicatives per interactuar amb diferents àrees de l' empresa i amb tercers.

- Actitud proactiva i disposició per aprendre i adaptar-se a nous desafiaments.

- Compromís amb la confidencialitat i el maneig responsable d' informació sensible.