Carreter/a operari/a de devolucions

Improving Logistics Sagunt

Som una companyia de serveis de Logística Integral referent en el sector i amb una trajectòria de més de 20 anys oferint emmagatzematge, manipulats, transport i altres serveis logístics aportant valor a cada esglaó de la cadena.

El nostre objectiu és que els nostres clients incrementin la seva competitivitat i puguin prendre decisions en temps rècord.

Si t'apassiona el món de la logística i busques formar part d'una companyia en constant creixement, aquesta és la teva oportunitat!

Actualment volem ampliar el nostre equip incorporant un/a Operari/a de Devolucions en la nostra operativa del port de Sagunt.

Funcions

Recepció i verificació:

- Gestió documental, revisió d'albarans.

- Rebre els productes retornats per clients, proveïdors o botigues.

- Revisar físicament l'estat dels articles (danys, faltants, caducitat, embalatge).

- Comparar la devolució amb la documentació (nota de crèdit, factura, guia de devolució).

Registre i control:

- Registrar la devolució en el sistema d'inventaris o ERP.

- Maneig de la PDA.

- Classificar el motiu de la devolució (defecte, error d'assortiment, venciment, sobrestock, etc.).

- Generar reports de devolucions per a l'àrea administrativa o de qualitat.

Gestió d'inventari:

- Determinar la destinació del producte: reincorporació a estoc, reparació, enviament a proveïdor, baixa per minva o rebuig.

- Actualitzar existències en el sistema.

- Assegurar que els productes acceptats per a reingrés compleixin els estàndards de qualitat.

Comunicació i coordinació:

- Coordinar amb l'àrea d'atenció al client, compres o proveïdors per validar devolucions.

- Notificar a finances/comptabilitat quan correspongui emetre nota de crèdit.

- Donar seguiment a devolucions pendents amb proveïdors o transportistes.

Compliment i ordre:

- Aplicar polítiques de devolucions de l'empresa.

- Mantenir l'àrea de devolucions ordenada i senyalitzada.

- Complir normes de seguretat i higiene en manipular mercaderies.

S'ofereix

- Jornada completa de dilluns a divendres. Amb possibilitat de realitzar algun dissabte.

- Torn central de 8 a 17:30h.

- Salari segons conveni: 18.478€ b/a

Requisits

- Gestió documental, revisió d'albarans.

- Carretó elevador

- Transpaleta elèctrica prepara comandes

- Maneig de la PDA.