Som una companyia de serveis de LogÃstica Integral referent en el sector i amb una trajectòria de més de 20 anys oferint emmagatzematge, manipulats, transport i altres serveis logÃstics aportant valor a cada esglaó de la cadena.
El nostre objectiu és que els nostres clients incrementin la seva competitivitat i puguin prendre decisions en temps rècord.
Si t'apassiona el món de la logÃstica i busques formar part d'una companyia en constant creixement, aquesta és la teva oportunitat!
Actualment volem ampliar el nostre equip incorporant un/a Operari/a de Devolucions en la nostra operativa del port de Sagunt.
Funcions
Recepció i verificació:
- Gestió documental, revisió d'albarans.
- Rebre els productes retornats per clients, proveïdors o botigues.
- Revisar fÃsicament l'estat dels articles (danys, faltants, caducitat, embalatge).
- Comparar la devolució amb la documentació (nota de crèdit, factura, guia de devolució).
Registre i control:
- Registrar la devolució en el sistema d'inventaris o ERP.
- Maneig de la PDA.
- Classificar el motiu de la devolució (defecte, error d'assortiment, venciment, sobrestock, etc.).
- Generar reports de devolucions per a l'Ã rea administrativa o de qualitat.
Gestió d'inventari:
- Determinar la destinació del producte: reincorporació a estoc, reparació, enviament a proveïdor, baixa per minva o rebuig.
- Actualitzar existències en el sistema.
- Assegurar que els productes acceptats per a reingrés compleixin els està ndards de qualitat.
Comunicació i coordinació:
- Coordinar amb l'à rea d'atenció al client, compres o proveïdors per validar devolucions.
- Notificar a finances/comptabilitat quan correspongui emetre nota de crèdit.
- Donar seguiment a devolucions pendents amb proveïdors o transportistes.
Compliment i ordre:
- Aplicar polÃtiques de devolucions de l'empresa.
- Mantenir l'Ã rea de devolucions ordenada i senyalitzada.
- Complir normes de seguretat i higiene en manipular mercaderies.
S'ofereix
- Jornada completa de dilluns a divendres. Amb possibilitat de realitzar algun dissabte.
- Torn central de 8 a 17:30h.
- Salari segons conveni: 18.478€ b/a
Requisits
- Gestió documental, revisió d'albarans.
- Carretó elevador
- Transpaleta elèctrica prepara comandes
- Maneig de la PDA.