Kerakoll, Grup lÃder Multinacional en la fabricació i distribució de productes per al Greenbuilding, selecciona OPERARIS/ES DE PRODUCCIÓ, per a la seua seu de Kerakoll Ibérica, situada a Almassora (Castelló).
Funcions
- Prendre del magatzem i introduir en les sitges els materials que cal utilitzar en el procés de mesclament, per indicació del seu responsable, segons les quantitats indicades i respectant els temps previstos.
- Garantir la correcta alimentació de la mà quina amb el material requerit.
- Obtenir, a través de la dosificació en la bà scula de pesatge individual de components, els additius a introduir durant el procés de mesclat.
- Controlar els temps i procedir a afegir els additius corresponents, segons els temps assenyalats pel sistema.
- Procedir a desplaçar el material (embalatge i matèries primeres) mitjançant l'ús dels carretons elevats.
- Procedir a la neteja de les à rees de la seva competència i a l'ordinari manteniment dels carretons (neteja, lubrificació, etc.).
- Efectuar les neteges en les zones classificades ATEX, tenint en compte la identificació de les possibles causes de les pèrdues, avisant el propi responsable per acordar les actuacions correctives.
S'ofereix
2 torns (matà i tarda) de dilluns a divendres.
Requisits
- Persona proactiva i analÃtica en la identificació dels processos de millora.
- Persona metòdica i resolutiva davant l'aparició de nous problemes.
- Persona amb predisposició al treball en equip.