A ORBYS som una companyia en constant creixement, especialitzada en el desenvolupament tecnològic per a centres educatius, empreses i organismes públics. El nostre equip és dinà mic, multidisciplinari i altament especialitzat en el sector IT.
Si t'entusiasma la tecnologia, el contacte amb clients i estàs buscant un lloc on créixer professionalment, ¡aquest és el teu lloc!
Funcions
- Gestionarà s una cartera de clients a la provÃncia d'Alacant, des de les nostres oficines a Castelló.
- Realitzaràs assessorament comercial i venda de les nostres solucions tecnològiques a través de reunions virtuals i visites presencials (almenys 1 vegada al mes hauràs d'estar 2-3 dies per la zona assignada)
- Identificaràs els decisors en les organitzacions i registraràs tota l'activitat comercial en el nostre CRM.
- Planificaràs la teva agenda comercial, detectant necessitats i oferint solucions adaptades a cada client.
- T'encarregaràs del tancament de vendes i del seguiment de la part administrativa.
S'ofereix
- Salari fix entre 18.000 i 24.000 € bruts/any, més variable per objectius, podent superar els 30.000 € bruts/any.
- Formació contÃnua i desenvolupament professional real dins de l'empresa.
- Horari flexible de dilluns a dijous i divendres intensiu (també durant l'estiu).
- Assegurança de salut privada ORBYS. Care, sense mancances ni preexistències.
- Ambient laboral inclusiu, on la diversitat i el talent són el més important.
Requisits
- Experiència prèvia en captació de clients en el sector Pime (imprescindible).
- Es valorarà formació o experiència en l'à mbit tecnològic / IT.
- Residència a la provÃncia de Castelló.
- Persona orientada a resultats, amb habilitats de comunicació, organització i autonomia.