Suport tècnic amb portugués

Nayar systems | Castelló

Inscripciones cerradas

En Nayar Systems busquem a un/a assistent tècnic de postvenda que forme part del nostre equip d'àrea tècnica en el departament d'enginyeria amb l'objectiu de donar suport no sols a nivell nacional sinó també en el mercat portugués.

El nostre candidat/a haurà de ser resolutiu/a, reactiu/a enfront d'incidències, autònom/a, amb destacades habilitats de comunicació i capaç de treballar en equip.

Funciones

Suport àrea tècnica

  • Atenció al xat de l'APP de clients.
  • Suport com a membres tècnics en moments de saturació de centraleta.
  • Suport en gestions TA i GSM.
  • Suport en modificacions i gestions de Managers de productes (Advertisim, 72h, n4m smart control...).
  • Creació de reclamacions i avaries en cas de ser necessari.
  • Altes de grups i usuaris en SSO (per a plataformes i APP).
  • Altes de servei Echotest.

Suport àrea comercial

  • Reprogramació de parcs (per a Echotest o per a modificar números d'emergència).
  • Revisió i informes de parcs.
  • Comunicacions d'aspecte tècnic a clients.

Suport tasques administratiu-tècniques en àrea customer service:

  • Altes i baixes de línies de clients.
  • Coneixement de Comandes/Annexes/Productes.
  • Atenció de disparitats en eina support.

Requisitos

  • Formació mínima: Formació professional en informàtica o telecomunicacions.
  • Portugués avançat.
  • Experiència en atenció al client.
  • Valorable Anglés.
  • Valorable experiència prèvia en el sector de l'ascensor. 

Aviso sobre el uso de cookies

Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar nuestros servicios. Si continúas navegando, consideraremos que aceptas su uso. Puedes configurar tu navegador para evitar el uso de cookies. Más información aquí.